מורה פרטי למתמטיקה ליסודי

תחום המתמטיקה אף פעם לא היה פשוט, תמיד אפשר למצוא סיבה למה לא לאהוב את המקצוע ובפעמים רבות די בצדק. זה לא חייב להיות כך, כאשר ישנו בסיס איתן תמיד יותר פשוט להצליח ולהבין את רזי המתמטיקה. את עיקר ההשקעה בלימודי המתמטיקה או החשבון כפי שנקרא בבית הספר היסודי, צריך כבר לטפח בשלבים הראשונים של הלימודים. לכן כאשר מזהים בעיה קטנה יש להיעזר במורה פרטי למתמטיקה כדי למנוע הידרדרות בחומר. תלמיד שנעזר בשיעורים פרטיים במתמטיקה או חשבון יכול תמיד לשמור על רמתו הסבירה בהשוואה לכיתתו ואף פעם לא יפגר בחומר הלימוד.

טעות נפוצה אצל הורים לתלמידים בבית הספר היסודי היא לדחות את העזרה לתלמיד בשלב הראשוני, אי קבלת שיעורים פרטיים במתמטיקה מתוך תקווה כי הילד ישלים כבר את הפער במהלך השנה. להורה הממוצע החומר אותו לומד ילדו בבית הספר נראה פשוט למדי לכן נוצרת האשליה כי לתלמיד יהיה קל להדביק את החומר בקלות אך לא כך הדבר, לילד חומר הלימוד הבסיסי הוא חומר לא פשוט כלל ואם לא הצליח להבין את התרגילים בחשבון כשנלמדו בכיתה עם שאר התלמידים ברוב המקרים לא יצליח להדביק את החומר לבד. כאן מורה פרטי למתמטיקה אמור להיכנס לתמונה, שיעור פרטי במתמטיקה, אחד או שניים, יכולים לתת אינדיקציה על קושי התלמיד ואף לפתור אותו. קחו לדוגמא שריפה קטנה, שריפה שאם לא מכבים אותה במהירות יכולה להתפשט ולהפוך לשריפה שמכלה מאוד או אלפי דונמים.

יותר קל היה לכבות את השריפה כבר בראשיתה, אך לאחר שהתפשטה וגדלה קשה מאוד להשתלט עליה וגם אם עשינו כך והצלחנו לכבותה עדיין נשאר נזק רב. משל השריפה שקול לתלמיד שנתקל בקושי קל בלימודיו במתמטיקה,קושי שאם לא יטופל יהפוך במהרה לאי הבנה כללית של מקצוע המתמטיקה. תוצאות הקושי הן פחד תמידי ממתמטיקה לכל אורך תקופת הלימוד בבית הספר ואף מעבר לה. המסקנה המתבקשת היא, אל תהססו להזמין מורים פרטיים למתמטיקה כבר בהתחלה, שיעורים פרטיים במתמטיקה יחסוכו לכם ולילדיכם הרבה עוגמת נפש בהמשך הדרך דבר שיכול למנוע נזק שלפעמים הופך לבלתי הפיך.  
אצלנו בallteachrs  יש מבחר רחב של מורים פרטיים למתמטיקה, מורים פרטיים שמגיעים עד בית התלמיד ומעבירים שיעורים פרטיים אצלכם במתמטיקה או בכל מקצוע אחר.

היום קשה לתלמיד שקצת מתקשה להדביק את החומר בעזרת המורה בכיתה כשיש סביבו 40 תלמידים, בטח לבטח לתלמיד שתחום המתמטיקה “לא מדבר אליו”. מורה פרטי למתמטיקה עד הבית נותן לכם את הכלים והידע להדביק פערים, להבין את החומר שפוספס ואפילו להתקדם בחומר הלימוד מעבר לחומר שנלמד בכיתה. שיעורים פרטיים במתמטיקה עקביים ומקצועיים יעזרו לכם במידה הנכונה כדי להצליח בתחילת הדרך בלימודי המתמטיקה וייצרו לכם קרקע יציבה להמשך הלימודים גם בשלבים מאוחרים יותר.

 

Title-570-PC-01

Private Teachers 0008מורה פרטי למתמטיקה ליסודי

תחום המתמטיקה אף פעם לא היה פשוט, תמיד אפשר למצוא סיבה למה לא לאהוב את המקצוע ובפעמים רבות די בצדק. זה לא חייב להיות כך, כאשר ישנו בסיס…
ReadMore

 

Private Teachers 0007מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

ללמוד לבגרות במתמטיקה זה לא עניין פשוט כלל. רוב חיי התלמיד עברו במקביל ללימודיו בבית הספר או עם מורה פרטי למתמטיקה, כבר מהיותו תלמיד בכיתה א. מה לא…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0005מורה פרטי למתמטיקה לחטיבת הביניים

מורים פרטיים למתמטיקה נתקלים במקרים רבים של משבר חטיבת הביניים. ילד שהצטיין במקצוע המתמטיקה בכל שנותיו בבית הספר פתאום מאבד את דרכו ומראה…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0045מורים פרטיים למתמטיקה

מתמטיקה הינו מכלול הידע והתחום האקדמי החוקר מושגים כגון כמות, מבנה, מרחב ושינוי. יש המציגים אותה כמדע של דפוסים (תבניות משותפות). מקצוע המתמטיקה
ReadMore

 

 

Private Teachers 0011מתמטיקה ברמות הגבוהות

לימודי המתמטיקה מלווים אותנו בכל תקופה בחיינו, והם לא מסתכמים בבחינת הבגרות שלדעת הרוב מסמלת את סיום ההתמודדות עם התרגילים הסבוכים והמשוואות המורכבות..
ReadMore

Title-570-mathematics-02

bullet_15  לישון טוב לפני הבחינה במתמטיקה
אחת מהדרכים הטובות ביותר להתכונן היטב לבחינה במתמטיקה הינה שינה טובה לילה לפני הבחינה. תזכרו כי מתמטיקה בנויה בעיקר על ריכוז, ורק אם תגיעו מרוכזים תוכלו להצליח בבחינה.

bullet_15  לא להתעכב על תרגילים אבודים מראש
במידה ואתם רואים שישנם תרגילים שמעכבים אתכם באופן קבוע, אל תתעכבו עליהם מלכתחילה. תשמרו את התרגילים האלה לסוף המבחן, ותנסו לפתור אותם בזמן העודף שנשאר לכם.

bullet_15  לבחור את התרגילים בקפידה
בכל מבחן במתמטיקה יש לכם שאלות בחירה, לכן השתדלו להגיע מוכנים ומסודרים בכל הקשור אל הנושאים והחלקים בהם אתם חזקים יותר והנושאים עליהם אתם מעדיפים לוותר.