מורה פרטי למתמטיקה לחטיבת הביניים

מורים פרטיים למתמטיקה נתקלים במקרים רבים של משבר חטיבת הביניים. ילד שהצטיין במקצוע המתמטיקה בכל שנותיו בבית הספר פתאום מאבד את דרכו ומראה קושי רב בלימודיו. המעבר בין בית הספר היסודי לחטיבת הביניים מבחינת חומר הלימוד של מקצוע המתמטיקה איננו פשוט כלל, חומר הלימוד נעשה מורכב יותר ותלמידים שלא נתנו את דעתם על כך נשארים מאחור. שיעורים פרטיים במתמטיקה בשלב זה נפוצים יותר כמעט מכל שלב לימודי אחר. הורים רבים מזהים את הקושי של ילדם בתקופה זו וממהרים להיעזר במורים פרטיים למתמטיקה על ידי תגבור של שיעורים פרטיים בביתם.

מניסיוננו הרב, על ההורים לתת דגש מיוחד בתקופה זו של ילדיהם זאת כדי לא להגיע למצב בו ילדם יפגר בחומר. לרוב הילד נתקל במורה חדש בבית הספר, מורה שאינו מכיר אותו ואת יכולתו בעבר כך שאפילו תלמיד שהצטיין במתמטיקה כל חייו יכול להגיע פתאום לחטיבת הביניים ולמצוא עצמו מתויג כתלמיד בינוני במתמטיקה. במקרים רבים להורים אין אינדיקציה מספיק טובה כדי להעריך את הקושי במקצוע המתמטיקה זאת נוכח העובדה כי למורה החדש לוקח זמן של כמה חודשים להעריך את תוצאות הבחינות של כל תלמיד וכשכבר יש את יכולת ההערכה היא טופחת בפני ההורים בפגישה אישית עם המורה או באסיפת ההורים הראשונה, לפעמים זה מאוחר מידי. מערכת החינוך מנסה להתמודד עם הבעיה אך לא תמיד בהצלחה, אתם כהורים צריכים להיות תמיד עם יד על הדופק ולהבין כי אולי יש צורך להיעזר במורה פרטי למתמטיקה לסדרת שיעורים פרטיים או אפילו קבלת שיעור פרטי בודד להערכת הקושי והמלצות להמשך הדרך.
כעת מגיע שלב בחירת מורה פרטי למתמטיקה שיוכל להעביר את החומר בצורה הטובה ביותר לילד.
עליתם על הבעיה, דיברתם עם המורה בבית הספר והחלטתם להיעזר בשרותי של מורה פרטי למתמטיקה, מה עכשיו? נסו לבחור מורה פרטי בעל ניסיון, מורה פרטי למתמטיקה שלימד ומלמד מתמטיקה ברמה זו ואף מעבר לה. הורים רבים פונים אלינו בטענה כי “יש לי מורה פרטי למתמטיקה שמלווה כבר שנים את הילד בשיעורים פרטיים ואנחנו מאוד מרוצים ממנו אך השנה הילד לא מוציא ציונים טובים כמו בעבר”, כאן אנחנו מסבירים כי לא כל מורה פרטי למתמטיקה שענה לצרכי הילד בשנותיו הראשונות בבית הספר היסודי יוכל להמשיך ללוותו גם בחטיבת הביניים. לימוד שיעורים פרטיים לחטיבת הביניים שונה בכמה רמות הלימוד החומר לבית הספר היסודי. יש להיעזר כעת במורה פרטי למתמטיקה בעל ניסיון עם תלמידים בגילאים גבוהים יותר, מורה פרטי שיוכל כבר לתת לילד את הכלים הדרושים לו להתמודד עם חומר לימוד ברמה של טרום בגרות.

אנחנו בallteachers  יודעים לזהות את כל שלבי השינויים ברמת התלמיד במקצוע המתמטיקה ומשתדלים להתאים מורים פרטיים למתמטיקה לכל רמה וקושי. אנו משתדלים להוריד מכם ההורים את הדאגה במציאת מורה פרטי למתמטיקה על ידי כך שאנחנו שולחים מורים פרטיים בעלי ניסיון של שנים בתחום המתמטיקה. אין יותר חוסר ודאות לגבי המורים, פנו אלינו ותקבלו מורה פרטי למתמטיקה ברמה הגבוהה ביותר עד הבית.

 

Title-570-PC-01

Private Teachers 0008מורה פרטי למתמטיקה ליסודי

תחום המתמטיקה אף פעם לא היה פשוט, תמיד אפשר למצוא סיבה למה לא לאהוב את המקצוע ובפעמים רבות די בצדק. זה לא חייב להיות כך, כאשר ישנו בסיס…
ReadMore

 

Private Teachers 0007מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

ללמוד לבגרות במתמטיקה זה לא עניין פשוט כלל. רוב חיי התלמיד עברו במקביל ללימודיו בבית הספר או עם מורה פרטי למתמטיקה, כבר מהיותו תלמיד בכיתה א. מה לא…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0005מורה פרטי למתמטיקה לחטיבת הביניים

מורים פרטיים למתמטיקה נתקלים במקרים רבים של משבר חטיבת הביניים. ילד שהצטיין במקצוע המתמטיקה בכל שנותיו בבית הספר פתאום מאבד את דרכו ומראה…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0045מורים פרטיים למתמטיקה

מתמטיקה הינו מכלול הידע והתחום האקדמי החוקר מושגים כגון כמות, מבנה, מרחב ושינוי. יש המציגים אותה כמדע של דפוסים (תבניות משותפות). מקצוע המתמטיקה
ReadMore

 

 

Private Teachers 0011מתמטיקה ברמות הגבוהות

לימודי המתמטיקה מלווים אותנו בכל תקופה בחיינו, והם לא מסתכמים בבחינת הבגרות שלדעת הרוב מסמלת את סיום ההתמודדות עם התרגילים הסבוכים והמשוואות המורכבות..
ReadMore

Title-570-mathematics-02

bullet_15 כדאי לתרגל כמה שיותר
מורים פרטיים מתמטיקה מדברים על החשיבות של חזרה על החומר. מתמטיקה בנויה על שינון של התרגילים, ככל שתשננו יותר תרגילים כך תצליחו לפתור תרגילים מורכבים יותר מאותו הנושא.

bullet_15 לא לעבוד רק עם מחשבון
במהלך שיעור פרטי במתמטיקה משתמשים לעיתים שכיחות במחשבון. השיטה הטובה ביותר ללמוד מתמטיקה היא להשתמש כמה שפחות במחשבון, כך תוכלו להגיע לתוצאות בכוחות עצמכם ולא להיות תלויים במחשבון.

bullet_15 תלמדו את הנוסחאות בעל פה
מורה פרטי למתמטיקה ישתדל ללמד אתכם כמה שיותר טוב את הנוסחאות והשיטות לפתרון התרגילים. הנוסחאות הן הבסיס להצלחה במתמטיקה, נסו ללמוד אותם בעל פה - ולנתח אותם כמה שיותר טוב.