מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

ללמוד לבגרות במתמטיקה זה לא עניין פשוט כלל. רוב חיי התלמיד עברו במקביל ללימודיו בבית הספר או עם מורה פרטי למתמטיקה, כבר מהיותו תלמיד בכיתה א. מה לא למדנו, כפל וחילוק, שברים, חזקות, משוואות, משפטים מתמטיים, בעיות תנועה, הנדסה, סינוס, קוסינוס ועוד. רבים מהתלמידים נעזרו בשלב זה או אחר במורים פרטיים למתמטיקה שהעבירו להם שיעורים פרטיים בשלל נושא הלימוד בהם נתקלו במהלך השנים. כעת, כשהגענו אל היעד, הבגרות המשמעותית ביותר, בגרות במתמטיקה, חבל לנו לזרוק את כל מאמצינו לשווא.

זוהי הישורת האחרונה לפני סיום הלימודים, בשלב זה אנו אמורים להיות במלוא יכולת הלימוד שלנו, אסור לנו לזייף בשלב המכריע אליו הגענו. תלמיד שמתקשה במקצוע המתמטיקה רצוי ואפילו חובה עליו להתעלות על עצמו ולנסות לנצל את מלוא הפוטנציאל שגלום בו להצלחה בבגרות.
מבחינה סטטיסטית, רוב התלמידים שנעזרים במורים פרטיים למתמטיקה מגבירים את קצב שיעורים פרטיים לקראת הבגרות. תלמיד שנעזר במורה פרטי למתמטיקה באופן קבע של פעם בשבוע כדי לשמור על רמתו ובשל רצונו לשמור על רמת ידע מקבילה לכיתה מעלה את כמות השיעורים פרטיים בהם נעזר לפעמיים ואפילו שלוש פעמים בשבוע. כמו כן, ישנם תלמידים שפחות משקיעים בלימודים במהלך השנה בידיעה כי כמה שבועות לפני מועד הבגרות יעזרו במרתון של שיעורים פרטיים במתמטיקה זאת על ידי הזמנת מורה פרטי למתמטיקה בצורה פרטנית או קבוצתית.

אנחנו ב allteachers  ממליצים למי שהחליט להיעזר במורים פרטיים למתמטיקה לקראת הבגרות להבין היטב כי ברוב המקרים לימוד מתון ועקבי עדיף על מרתון לימודים אינטנסיבי. כמו שלעוגה לוקח זמן עד שנאפת בתנור וצריך לתת לה זמן אפייה כך צריך לתת לתלמיד “להתבשל” עם חומר הלימוד למשך זמן. לאדם יש גבול לכמות חומר אותו יוכל להכיל בזמן קצר, מחקרים מראים כי שינון במשך תקופה עדיף על חריש מקוצר וממוקד. כל מורה פרטי למתמטיקה יעיד כי דרך זו עדיפה.
לנו ב allteachers  יש ניסיון רב בבניית תוכנית אישית לכל תלמיד, תוכנית ממוקדת מטרה שבסופה עומדת מטרה אחת, הצלחה בבגרות במתמטיקה. לנו מורים פרטיים למתמטיקה בכל רמות הלימוד, מורים פרטיים מנוסים ומיומנים בעלי ידע רב בתחום.
בנוסף, allteachers  מעמידה לרשותכם מערך אינטרנטי מקצועי ללימוד לבגרות במתמטיקה. כל תלמיד שבחר מורה פרטי למתמטיקה דרך החברה מקבל גם קוד אישי לאתר mathcal.co.il  אתר בו תוכלו להיעזר במורה פרטי למתמטיקה און ליין כל היום, דרך סרטוני לימוד 24 שעות ביממה.  

אנחנו גאים בעובדה כי אנו חברה מובילה בתחום לימודי המתמטיקה לבגרות וישי באפשרותנו לספק את כל צרכי התלמיד על ידי שליחת מורה פרטי למתמטיקה עד הבית ובמקביל להיות כעזר 24 שעות ביממה גם דרך האינטרנט.
לנו יש חבילה מנצחת להצלחה בבגרות במתמטיקה באיכות ומקצועיות ללא תחרות.

 

Title-570-PC-01

Private Teachers 0008מורה פרטי למתמטיקה ליסודי

תחום המתמטיקה אף פעם לא היה פשוט, תמיד אפשר למצוא סיבה למה לא לאהוב את המקצוע ובפעמים רבות די בצדק. זה לא חייב להיות כך, כאשר ישנו בסיס…
ReadMore

 

Private Teachers 0007מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

ללמוד לבגרות במתמטיקה זה לא עניין פשוט כלל. רוב חיי התלמיד עברו במקביל ללימודיו בבית הספר או עם מורה פרטי למתמטיקה, כבר מהיותו תלמיד בכיתה א. מה לא…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0005מורה פרטי למתמטיקה לחטיבת הביניים

מורים פרטיים למתמטיקה נתקלים במקרים רבים של משבר חטיבת הביניים. ילד שהצטיין במקצוע המתמטיקה בכל שנותיו בבית הספר פתאום מאבד את דרכו ומראה…
ReadMore

 

Private Teachers 200 0045מורים פרטיים למתמטיקה

מתמטיקה הינו מכלול הידע והתחום האקדמי החוקר מושגים כגון כמות, מבנה, מרחב ושינוי. יש המציגים אותה כמדע של דפוסים (תבניות משותפות). מקצוע המתמטיקה
ReadMore

 

 

Private Teachers 0011מתמטיקה ברמות הגבוהות

לימודי המתמטיקה מלווים אותנו בכל תקופה בחיינו, והם לא מסתכמים בבחינת הבגרות שלדעת הרוב מסמלת את סיום ההתמודדות עם התרגילים הסבוכים והמשוואות המורכבות..
ReadMore

Title-570-mathematics-02

bullet_15 כדאי לתרגל כמה שיותר
מורים פרטיים מתמטיקה מדברים על החשיבות של חזרה על החומר. מתמטיקה בנויה על שינון של התרגילים, ככל שתשננו יותר תרגילים כך תצליחו לפתור תרגילים מורכבים יותר מאותו הנושא.

bullet_15 לא לעבוד רק עם מחשבון
במהלך שיעור פרטי במתמטיקה משתמשים לעיתים שכיחות במחשבון. השיטה הטובה ביותר ללמוד מתמטיקה היא להשתמש כמה שפחות במחשבון, כך תוכלו להגיע לתוצאות בכוחות עצמכם ולא להיות תלויים במחשבון.

bullet_15 תלמדו את הנוסחאות בעל פה
מורה פרטי למתמטיקה ישתדל ללמד אתכם כמה שיותר טוב את הנוסחאות והשיטות לפתרון התרגילים. הנוסחאות הן הבסיס להצלחה במתמטיקה, נסו ללמוד אותם בעל פה - ולנתח אותם כמה שיותר טוב.